Moja objednávka

Bola moja objednávka dokončená správne?
Po dokončení objednávky obdržíte potvrdzujúci email o evidovaní a spracovaní Vašej objednávky a s tým súvisiacimi informáciami. Niekedy tento email môže spadnúť aj do nevyžiadanej pošty/spamu. Preto Vás prosíme, aby ste si skontrolovali aj tento priečinok...
Chcem zmeniť adresu doručenia
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem pridať alebo odobrať produkty z objednávky
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem spojiť 2 vytvorené objednávky do jednej
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem zaslať faktúru.
Na Váš e-mail je automaticky odoslaná faktúra.
Chcem zrušiť už mnou vytvorenú objednávku
Objednávku si môžete zrušiť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci