Doprava a spôsoby dopravy

Tvoj tovar ti doručí jeden z nižšie ponúkaných prepravcov, stačí si len vybrať.

Stručný prehľad cien poštovného:

Spôsob prepravy Slovenská republika Doprava zdarma
Packeta Zásielkovňa Packeta (Zásielkovňa) – Osobný odber od 2,90 € od 199 €
DPD Kuriér - na akúkoľvek adresu od 4,90 € od 199 €
Slovenská pošta Slovenská pošta – Balík na poštu 7,90 € od 199 €
Slovenská pošta Slovenská pošta – Balík na adresu 9,90 € od 199 €
Vrámci EU Vrámci EÚ kontaktujte zákaznícky servis e-shopu pre určenie ceny dopravy kontaktujte zákaznícky servis e-shopu pre určenie ceny dopravy

Najčastejšie otázky súvisiace s dopravou
Ktorú prepravnú spoločnosť môžem u Vás využiť?
Packeta Balíček máte doma spravidla do 1-2 pracovných dní od zaslania Vašej objednávky + *dostupnosť uvedená pri produkte. *Doba doručenia závisí aj od dostupnosti, ktorá je uvedená pri každom produkte. Nezabudnite si preto prosím skontrolovať aj tú. Ak je pri produkte uvedené „Skladom“, odosielame...
Aká je výška poštovného?
Výška poštovného nie je fixná a závisí od: Váhy balíčka - je treba vziať do úvahy, že balíčky, ktoré sú ťažšie môžu mať vyššie poštovné. Spôsobu vybranej platby – spôsob platby, ktorý si určíte, ovplyvní aj výšku poštovného. Výška poštovného si navyšuje prepravca pri dobierke, a to o sumu 1,20 €. ...
Kam viete tovar doručiť?
Tovar Vám vieme doručiť kdekoľvek.
Informuje prepravca o doručení?
Áno. Od prepravnej spoločnosti dostanete e-mail a/alebo sms o dni doručovania. Priamo v deň doručenia budete znova informovaný o orientačnom čase. Poznámka: Ak viete, že Vám kuriér má doručovať balíček, prosíme Vás, aby ste si telefón nevypínali a zdvíhali neznáme čísla. V opačnom prípade sa môže ...
Aký druh platby si môžem vybrať?
Kliknite na odkaz tu.
Môže za mňa balíček prebrať aj niekto iný?


Áno. Je len potrebné, aby sa nachádzal na adrese doručenia.
Môžem si produkt objednať aj mimo Slovenskej republiky?

Áno. Produkt vieme doručiť aj mimo Slovenska, avšak treba rátať s tým, že výška poštového bude vyššia. O výške poštovného Vás v tomto prípade informuje náš zákaznícky servis.
Môžem zmeniť adresu doručenia?
Áno. Stačí, ak nám čo najskôr zavoláte na tel. číslo +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. alebo nám napíšete na info@timeforyou.sk, a my doručovaciu adresu zmeníme.
Čo mám robiť, ak som balíček nemohol/a prebrať?
Ak Vás kuriér nezastihol na adrese doručenia na 1.x, zanechá Vám oznámenie o neúspešnom pokuse o doručení. Môžete sa s ním tak spätne spojiť a dohodnúť sa na náhradnom dni prevzatia balíka. Ak by ste mali akýkoľvek problém/dotazy, kontaktujte nás na: Tel. čísle +421 949 000 597 (pondelok – piatok ...
Čo robiť, ak mi balíček nebol doručený?
Ak balíček do 1-5 dní neobdržíte odo dňa expedície, kontaktujte nás na: tel. číslo +421 949 000 597 (pondelok – piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.) e-mail info@timeforyou.sk Zistíme, kde sa Váš balíček nachádza a budeme Vás informovať o jeho doručení.