Najčastejšie otázky

 

Moja objednávka

Bola moja objednávka dokončená správne?
Po dokončení objednávky obdržíte potvrdzujúci email o evidovaní a spracovaní Vašej objednávky a s tým súvisiacimi informáciami. Niekedy tento email môže spadnúť aj do nevyžiadanej pošty/spamu. Preto Vás prosíme, aby ste si skontrolovali aj tento priečinok...
Chcem zmeniť adresu doručenia
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem pridať alebo odobrať produkty z objednávky
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem spojiť 2 vytvorené objednávky do jednej
Objednávku si môžete upraviť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem zaslať faktúru.
Na Váš e-mail je automaticky odoslaná faktúra.
Chcem zrušiť už mnou vytvorenú objednávku
Objednávku si môžete zrušiť, aj keď ste ju už potvrdili. Stačí, ak nám čo najskôr napíšete na info@timeforyou.sk alebo zavoláte na náš zákaznícky servis +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Zobraziť všetky

Doprava a poštovné

Koľko stojí poštovné?
Ceny poštovného už od:
Ako rýchlo mi viete balíček doručiť?
Vaše objednávky sa snažíme vybaviť vždy čo najrýchlejšie, a následne odovzdať prepravcovi, aby ste mali balíček doma, čo najskôr. Doba štandardného doručenia závisí už na samotnom druhu dopravy: Packeta – balíček k Vám môže doraziť za 1-2 pracovné ...
Kto ma informuje o doručení?
My Vás informujeme e-mailom o odovzdaní balíčka prepravcovi. Ten sa s Vami spojí v deň doručenia takto: Packeta: Packeta Vás bude informovať sms a/alebo e-mailom o očakávaní dodania balíčka na výdajne miesto. V momente, kedy ho výdajné miesto prijme...
Kde sa nachádza môj balíček?
Ak do 5 dní od odoslania nebudete mať balíček doma, kontaktuje náš zákaznícky servis na info@timeforyou.sk alebo na tel. čísle +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Chcem si nechať zaslať balíček aj na iné miesto ako domov.
Balíček Vám vieme zaslať na ktorékoľvek miesto.
Chcem, aby môj balíček prebral na adrese doručenia niekto iný.
Balíček za Vás môže prebrať ktokoľvek. Stačí, ak bude daná osoba na mieste doručenia.

Chcem si produkt objednať aj mimo Slovenskej republiky.
Balíčky doručujeme aj do iných štátov. Cena poštovného je však v tomto prípade vyššia. Pre upresnenie ceny dopravy kontaktujte priamo náš zákaznícky servis.
Nemohol/la som prebrať balíček.
Ak Vás kuriér nezastihol na adrese doručenia na 1.x, zanechá Vám oznámenie o neúspešnom pokuse o doručení. Môžete sa s ním tak spätne spojiť a dohodnúť sa na náhradnom dni prevzatia balíka. Ak by ste mali akýkoľvek problém/dotazy, kontaktujte nás na...
Balíček mi nebol doručený.
Ak balíček do 1-5 dní neobdržíte odo dňa expedície, kontaktujte nás na tel.č. +421 949 000 597 (pondelok – piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.) alebo na e-mail info@timeforyou.sk. Zistíme, kde sa Váš balíček nachádza a budeme Vás informovať o jeho doručení...
Zobraziť všetky

Spôsoby platby

Chcem si vybrať akým spôsobom zaplatím.
Ponúkame Vám 4 platobné metódy, ktoré môžete u nás využiť. Spôsoby platby: Dobierka Poplatok za dobierku je 1€ k výške dopravy. Za produkt platíte až PRI preberaní balíčka. Bankový prevod Bez poplatku. Po dokončení objednávky Vám príde na ...
Zobraziť všetky

Reklamácia/vrátenie tovaru

Koľko trvá vybavenie reklamácie?
Doba vybavenia reklamácie je štandardne do 30 kalendárnych dní. Napriek tomu sa snažíme reklamáciu vybaviť hneď ako od Vás balíček obdržíme.
Chcem vrátiť produkt do 14 dní bez udania dôvodu
Kliknite na odkaz tu.
Nesprávne fungovanie tovaru počas 14 dní od prevzatia balíčka.
Kliknite na odkaz tu.
Poškodený produkt.
Kliknite na odkaz tu.
Nefunkčný produkt
Kliknite na odkaz tu.
Nekompletný balíček
Kliknite na odkaz tu.
Bol mi doručený nesprávny tovar.
Kliknite na odkaz tu.
Zobraziť všetky

Pomoc s nákupom

Nájdenie obľúbených produktov
Produkty, ktoré hľadáte môžete nájsť 2 spôsobmi: cez naše kategórie alebo cez políčko „Vyhľadávanie“. Naše kategórie sme rozdelili do viacerých kategórií pre prehľadnejšie zorientovanie sa a vyhľadávanie. Nachádzajú sa v hornej časti stránky, ktorých...
Pridanie produktov do košíka
Keď už máte vybraný výrobok, ktorý ste hľadali, jednoducho ho vložte do košíka kliknutím na ikonku „Pridať do košíka“. Pred tým si však najskôr zvoľte variantu produktu (ak je dostupný), o ktorý máte záujem. Môže to byť napríklad farba alebo veľkosť ...
Dokončenie objednávky
Ak máte v košíku všetko čo ste chceli, môžete sa presunúť k procesu dokončovania objednávky. V týchto krokoch si vyberáte spôsob platby, doručenie, a zadávate svoje kontaktné údaje. Výhodou registrovaných zákazníkov je, že kontaktné údaje už vypĺňať...
Potvrdenie o úspešnom dokončení objednávky
Keď ste svoju objednávku dokončili, obdržíte od nás e-mail, kde budete mať zhrnuté všetky informácie ohľadne Vášho nákupu. Prosíme Vás, aby ste si tieto zadané údaje a vybraný tovar znovu skontrolovali. Niekedy e-mail nepríde do priečinku „Doručená ...
Zobraziť všetky

Najčastejšie otázky

Problém s vytvorením objednávky / Pridanie alebo odobratie produktov / Spojenie 2 a viac vytvorených objednávok do jednej. Ako postupovať?
Stačí, ak sa nám ozvete na info@timeforyou.sk alebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.
Som registrovaný zákazník a zabudol som heslo. Ako postupovať?
Vyplňte svoj e-mail v sekcii „Prihlásenie/Registrácia“, „Zabudol som heslo“, a systém Vám vygeneruje nové heslo, ktoré Vám bude automaticky zaslané na Vašu e-mailovú adresu
Zobraziť všetky

Potrebujem poradiť s výrobkom

Vyhľadávanie výrobku podľa jeho ID čísla Máte otázky ohľadne nejakého výrobku?
Nenašli ste v popise to, čo ste hľadali? Pri každom produkte sa nachádza 5-miestne ID číslo produktu. Toto číslo nám stačí len uviesť, a my budeme presne vedieť, o ktorý produkt máte záujem. ID číslo nájdete po rozkliknutí každého produktu pod ikonkou...
Zobraziť všetky

Registrovaní zákazníci

Neviem si spomenúť na heslo. Chcem nové.
V prípade zabudnutia hesla, stačí ak kliknete na Prihlásenie/Registrácia a kliknete na „Zabudol som heslo“. Vyplníte e-mail a do Vašej e-mailovej schránky Vám príde nové vygenerované heslo.
Chcem nakupovať na firmu.
Pri nákupe na firmu je potrebné sa zaregistrovať na svoje meno. Po prihlásení pod adresami uveďte fakturačné údaje a doručovaciu adresu.
Zobraziť všetky