Reklamačný poriadok

V prípade, že s produktom nie ste spokojný alebo je poškodený, nefunkčný, či nekompletný môžete ho samozrejme reklamovať alebo vrátiť.

1vratenie_tovaru.jpg

Chcem vrátiť produkt bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia

Produkt, s ktorým nie ste spokojný, nám môžete do 14 dní od prijatia balíčka vrátiť bez udania dôvodu. Stačí, ak vyplníte priložený vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, a zašlete nám ho spolu s produktom späť k nám na adresu:
ISISS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Produkt nám prosím pošlite ako doporučený list alebo balík na adresu, aby Vám zostal doklad o odoslaní.

Vracané balíčky neposielajte na dobierku! Takto poslané nebudú prevzaté!

Podmienky vrátenia bez udania dôvodu do 14 od prevatia
Produkt, ktorý vraciate bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia, nesmie byť poškodený alebo dlhodobo používaný. Spodnú bielizeň, plavky, pančuchový a ponožkový tovar z dôvodu hygieny nevymieňame. Rovnako to platí aj pre sortiment hygienických potrieb...
Ako veľmi možno produkt vyskúšať?
Aby ste mohli posúdiť, či Vám produkt vyhovuje, môžete ho vyskúšať. Myslí sa tým jeho zapnutie a otestovanie všetkých jeho funkcií. Treba dať pozor, aby sa nepoškodil alebo nedošlo k jeho opotrebeniu. Ak viete vyskúšať produkt aj s ochrannými fóliami...
V akom časovom rozpätí sa mi vrátia peniaze?
Peniaze sa Vám vrátia čo najskôr, avšak najviac do 14 dní od obdržania vráteného produktu nami, formou bankového prevodu alebo platby kartou.
Platím poštovné za vracaný produkt ja?
Poštovné za vracaný produkt si platí zákazník sám.
Musím mať originálny obal a príslušenstvo od produktu?
Prosíme Vás, aby ste produkty vracali spolu s príslušenstvom aj s originálnym obalom.
Ako mám vracaný produkt zabaliť?
Produkt spolu s príslušenstvom a s originálnou krabicou sa snažte zabaľte tak, aby sa prepravou nepoškodili.
2nespravne_fungovanie.jpg

Nesprávne fungovanie produktu počas 14 dní od prevzatia zásielky.

Ak sa stane, že produkt začne nesprávne fungovať, prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na info@timeforyou.sk alebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. Môže sa stať, že problém dokážeme vyriešiť aj na diaľku.

V opačnom prípade, Vám náš zákaznícky servis dá pokyny ako postupovať ďalej.

Reklamácia produktu, ktorý musí byť zaslaný na naše reklamačné oddelenie, bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej prijatia u nás.

3poskodeny_produkt.jpg

Poškodený produkt

Ak Vám prišiel produkt poškodený a chcete ho reklamovať, prosíme Vás, aby ste nás najneskôr do 24 hodín kontaktovali.

Pre rýchlejšie spracovanie Vašej reklamácie, si pripravte nasledovné údaje:
  • číslo objednávky alebo balíčka (ak je potrebné reklamovať u prepravcu)
  • fotografiu reklamovaného výrobku s balením,
a následne nás kontaktujte na tel.č. +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. alebo na info@timeforyou.sk.

Koľko bude trvať vyriešenie reklamácie?
Spracovanie Vašej reklamácie začína plynúť dňom doručenia na naše reklamačné oddelenie. Snažíme sa ju vybaviť čo najkratšom čase, avšak max. doba jej vybavenia je 30 kalendárnych dní. Porucha produktu bude odstránená. Ak ju nemožno odstrániť, bude ...
Vracia sa aj originálny obal produktu?
Produkt nám prosím vracajte aj spolu s originálnym obalom, čiže krabicou. Rovnako tak aj so všetkým príslušenstvom, ktoré k nemu patrí. Takto kompletný produkt zabaľte dostatočne bezpečne, aby sa prepravou k nám nemohol poškodiť ešte viac. * Pre uznanie...
Vracia sa produkt aj s príslušenstvom?
Výrobok je potrebné vrátiť kompletný, a to aj s celým jeho príslušenstvom a originálnym obalom/krabicou pre správne posúdenie chyby a následnú reklamáciu.
Platím poštovné za reklamovaný produkt ja?
Poštovné za vracaný produkt v tomto prípade hradíme my.
Čo keď má balíček už na pohľad poškodený obal?
Produkt môže byť aj napriek poškodenému obalu v poriadku. Preto balíček môžete kľudne prebrať, s tým, že je vhodné spísať s vodičom doručovacej služby zápis o škode do prepravného protokolu.
4nefunkcny_po_rozbaleni.jpg

Produkt je po rozbalení nefunkčný

Nefunkčný produkt môžete reklamovať do 14 dní odo dňa jeho doručenia. Stačí, ak vyplníte priložený formulár na odstúpenie od zmluvy a pošlete nám ho na adresu:
ISISS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske

Koľko bude trvať vyriešenie reklamácie?
Spracovanie Vašej reklamácie začína plynúť dňom doručenia na naše reklamačné oddelenie. Snažíme sa ju vybaviť v čo najkratšom čase, avšak max. doba jej vybavenia je 30 kalendárnych dní. Porucha produktu bude odstránená. Ak ju ale nemožno odstrániť, ...
Vracia sa aj originálny obal produktu?
Výrobok nám prosím vracajte aj spolu s originálnym obalom, čiže krabicou. Rovnako tak aj so všetkým príslušenstvom, ktoré k produktu patrí. Takto kompletný produkt zabaľte dostatočne bezpečne, aby sa prepravou k nám nemohol poškodiť ešte viac. *Pre...
Vracia sa produkt aj s príslušenstvom?
Ako sme spomenuli už vyššie, je potrebné produkt vrátiť kompletný, a to aj s celým jeho príslušenstvom a originálnym obalom/krabicou pre správne posúdenie chyby a následnú reklamáciu.
Platím poštovné za reklamovaný produkt ja?
Poštovné za vracaný produkt v tomto prípade hradíme my.
5nekompletny.jpg

Nekompletný balíček

Ospravedlňujeme sa, ak by prišlo k takejto chybe.

V tomto prípade, sa nám prosím ozvite na info@timeforyou.sk alebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. a my Vám chýbajúce položky zašleme.

Balíček mi nebol doručený.
Ak balíček do 1-5 dní neobdržíte odo dňa expedície, kontaktujte nás na tel.č. +421 949 000 597 (pondelok – piatok medzi 9:00 – 15:00 hod.) alebo na e-mail info@timeforyou.sk. Zistíme, kde sa Váš balíček nachádza a budeme Vás informovať o jeho doručení...
6iny_produkt.jpg

Doručený iný produkt než som si objednal/a

Ospravedlňujeme sa, ak by prišlo k takejto chybe.

V tomto prípade, sa nám prosím ozvite na info@timeforyou.sk alebo na tel.č. +421 949 000 597 v pondelok až v piatok medzi 9:00 – 15:00 hod. a my Vám pošleme správny produkt.