Produkt je po rozbalení nefunkčný

Nefunkčný produkt môžete reklamovať do 14 dní odo dňa jeho doručenia. Stačí, ak vyplníte priložený formulár na odstúpenie od zmluvy a pošlete nám ho na adresu:
ISISS, s.r.o.
P.O.BOX 5
958 01 Partizánske
Koľko bude trvať vyriešenie reklamácie?
Spracovanie Vašej reklamácie začína plynúť dňom doručenia na naše reklamačné oddelenie. Snažíme sa ju vybaviť v čo najkratšom čase, avšak max. doba jej vybavenia je 30 kalendárnych dní. Porucha produktu bude odstránená. Ak ju ale nemožno odstrániť, ...
Vracia sa aj originálny obal produktu?
Výrobok nám prosím vracajte aj spolu s originálnym obalom, čiže krabicou. Rovnako tak aj so všetkým príslušenstvom, ktoré k produktu patrí. Takto kompletný produkt zabaľte dostatočne bezpečne, aby sa prepravou k nám nemohol poškodiť ešte viac. *Pre...
Vracia sa produkt aj s príslušenstvom?
Ako sme spomenuli už vyššie, je potrebné produkt vrátiť kompletný, a to aj s celým jeho príslušenstvom a originálnym obalom/krabicou pre správne posúdenie chyby a následnú reklamáciu.
Platím poštovné za reklamovaný produkt ja?
Poštovné za vracaný produkt v tomto prípade hradíme my.
Otázky môžu pridať len registrovaní zákazníci